Tässä sitä nyt ollaan.. :) Eilinen sujui vähän niin ja näin puutarhahommia tehdessä.Tänään sitten on tullut tehtyä kaikenlaista. Aamulla heräsin vähän puoli yhdeksän jälkeen, lastenohjelmia katsomaan. Mainio Manu tuli :) Sen katsottuani alkoi muut lastenohjelmat: Henrin Maailma, Poinzi, Late Lammas ja Suolaa ja Pippuria. Ne tuli katsottua ja samalla syötyä leipää ja juotua teetä. Sitten aloin viettää aikaa ystäväni tietokoneen kanssa. Käynnistin The Sims pelin ;) Ja huomasin kuinka paljon peli tökki ja päätin jatkaa joskus toiste. Ehkä samoin seurauksin. Pelattuani söin muutaman lakun ja katselin taas telkkarista Voiceaa.. :) Kaveri soitti ja pyysi uimaan. Tietysti menin. Hyppäsin ainakin 100 kertaa ja kastauduin +11 asteisessa vedessä kaulaan asti :> Huh oli hiukan kylmä ja meni siinäkin aika tunnottomaksi kädet ja jalat. Saunassa piti heittää löylyä tietenkin kiukaaseen, mutta jos istuu kauimpana kiukaasta, niin saattaapi olla, että vesi lentää kattoon. Lamppujen päälle :< No, ei siinä kuinkaan käynyt. Livohkaan lähdin! :)
Kahviosta ostin maukkaan karjalanpiirakan jossa oli hiukan täytteitä. Ai niin! Siitä tuli mieleen, että ajattelin kerätä rahaa digikameraan. Niitä kun saa jo 100 eurolla. Olen kerännyt jo huikeat 5 senttiä! Onneksi saan euron aina kun teen kotitöitä ;) Nuu, nyt sitten olen tässä. Taas koneella. Tuntuu kuin olisi riippuvainen ;< Toivottavasti eii.
Huomenna sitten taas kouluun ja alkaakin viimeinen viikko kunnes alkaa loma! :)
Katsotaanpa taas hieman lähemmin valokuva kansioitamme: 
Sehän olen minä. Pienenä muistipeliä pelaamassa! ;)
Nyt lähden tästä ulos kukkia ja muuta kuvailemaan.
Heips! Terv. Lare♥
sunnuntai, 27. toukokuu 2007
Kommentit